Podporna kolesa in podporne noge
Podporno kolo za priklopnik oziroma prikolico je pripomoček za povečanje okretnosti in stabilnosti prikolice. Delovanje temelji po principu dvižnega mehanizma, katerega spodnji del je opremljen s kolesom. Pritrjen je na vlečno oje, stisnjen s spono ali varjen. Vrtljive objemke zagotavljajo dodatno udobje med premikanjem. Podporno kolo prispeva k kompetentni porazdelitvi teže prepeljanega tovora in enostavnosti upravljanja priklopnika brez pomoči avtomobila.
Podporno kolo za prikolico poenostavi upravljanje s prikolico, nudi dodatno oporo ojnici in zagotavlja varnost pri odklopu prikolice iz avtomobila.
Pred nakupom podpornega kolesa se je smiselno pozanimati o vrsti naprave, ki potrebuje podporno kolo. Kakšno je načelo delovanja, kakšna je nosilnost podpornega kolesa in iz kakšnega materiala je podporno kolo narejeno.
Podporna noga se uporablja za priklopnike in prikolice s centralno osjo in največjo statično obremenitvijo do 1.300 kg na eno podporno nogo. Podporna noga ni namenjena dvigovanju in spuščanju prikolice oziroma ni namenjena za uravnavanje tovora. Podporno nogo je mogoče postaviti v vodoravni ali navpični položaj in jo v tem položaju tudi pritrditi do mirovanja. Med vožnjo s prikolico je nujno, da je podporna noga pospravljena in zagozdena v horizontalnem položaju, saj bi v nasprotnem primeru lahko pride do poškodbe prikolice in ali vozila.
Podporno kolo za prikolico poenostavi upravljanje s prikolico, nudi dodatno oporo ojnici in zagotavlja varnost pri odklopu prikolice iz avtomobila.
Pred nakupom podpornega kolesa se je smiselno pozanimati o vrsti naprave, ki potrebuje podporno kolo. Kakšno je načelo delovanja, kakšna je nosilnost podpornega kolesa in iz kakšnega materiala je podporno kolo narejeno.
Podporna noga se uporablja za priklopnike in prikolice s centralno osjo in največjo statično obremenitvijo do 1.300 kg na eno podporno nogo. Podporna noga ni namenjena dvigovanju in spuščanju prikolice oziroma ni namenjena za uravnavanje tovora. Podporno nogo je mogoče postaviti v vodoravni ali navpični položaj in jo v tem položaju tudi pritrditi do mirovanja. Med vožnjo s prikolico je nujno, da je podporna noga pospravljena in zagozdena v horizontalnem položaju, saj bi v nasprotnem primeru lahko pride do poškodbe prikolice in ali vozila.