Priklopi za prikolice
Vlečna kljuka predstavlja povezavo med vozilom in prikolico. Ko govorimo o osebnih vozilih, se največkrat uporablja vlečna kljuka s kroglasto glavo. Del s kroglo je povezan z vozilom, krogla pa je standardizirana na 50 mm in je tako enaka za vsa vozila. Drugi del vlečne kljuke je pritrjen na prikolico in ima obliko krogelne naglavke z vzvodnim zapiralom. Ko sta krogla in naglavka povezani, je prikolica vodljiva. Vlečne kljuke se uporabljajo samo za prikolice, temveč je potrebna tudi za druge transportne sisteme, kot je na primer nosilec za kolo ali tovorni boks.
Nosilnost vlečne kljuke je pri nakupu ključna, saj prav ta določa ali bomo tovor sploh lahko prevažali. Vendar tovor ni edina obremenitev, ki vpliva na vlečno kljuko, zato jo je potrebno vnaprej pripraviti za varno in zanesljivo uporabo. Teža mora biti enakomerno razporejena, če je le mogoče, zagotovimo kar se da nizko težišče, težji del tovora vedno naložimo v ospredje prikolice. Tovor mora biti tudi ustrezno zavarovan, za kar uporabimo povezovalne trakove in vrvi.
Nosilnost vlečne kljuke je pri nakupu ključna, saj prav ta določa ali bomo tovor sploh lahko prevažali. Vendar tovor ni edina obremenitev, ki vpliva na vlečno kljuko, zato jo je potrebno vnaprej pripraviti za varno in zanesljivo uporabo. Teža mora biti enakomerno razporejena, če je le mogoče, zagotovimo kar se da nizko težišče, težji del tovora vedno naložimo v ospredje prikolice. Tovor mora biti tudi ustrezno zavarovan, za kar uporabimo povezovalne trakove in vrvi.